26 iun. 2010

Victore, ai facut-o de oaie!

Inca nu imi revin,defapt nu eu, ci ochii mei, dupa ce am fost martor la gestul incalificabil al lui Victor Hanescu pe iarba sacra de la Wimbledon. Tin sa ii reamintesc compatriotului nostru ca intr-o asemenea competitie, nu te reprezinti doar pe tine, ci si tara din care provi, probabil Victor a uitat ca in dreptul numelui sau pe tabela de scor este trecut si un " ROU"  care mai mult ca sigur nu vine de la Roman fara O edUcatie. Trecand peste
acest aspect, Victor nu doar ca si-a batut joc de acest joc ale gentlemanilor ci si de el ca persoana. Am urmarit cu interes reactiile presei internationale, si nu au fost tocmai cele scontate, in sensul ca sincer ma asteptam sa fie facut in fel si chip. Nu incerc sa il transform pe Hanescu in oaia neagra a acestei competiti pentru ca, cu siguranta, el a fost provocat. Din surse neoficiale, adica...simple zvonuri, el a fost facut "gipsy" de catre un "cretinoid" britanic.Cu totii il stim pe Victor, avand o fire blanda si pasnica, iar daca analizam reactiile lui, tind sa cred ca nu a fost un simplu " gipsy" la mijloc. Din pacate, tot jucatorul nostru va avea cele mai multe " foloase" de tras dupa acest incident. Mai mult ca sigur el va primii o amenda, care se invarte in jurul sumei de 10,000 de dolari si partciciparea lui la Wimbledon din 2011 atarna de un fir de ata. Cu bune si cu rele asta este Victor al nostru,de care se leaga sperantele noastre de a mai avea un jucator de tenis care sa se apropie macar de performantele lui Andrei Pavel.

Surse Foto: www.freefoto.com / www.tenis.info.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu